چه درمان می تواند کمک بیمار نارسایی کلیه مطلع از شر دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان می تواند کمک بیمار نارسایی کلیه مطلع از شر دیالیز

چه درمان می تواند کمک بیمار نارسایی کلیه از دیالیز خلاص شوید؟ به طور کلی، یک بار کلیه اشتباه می رود، تابع اراده خود را پایین می رود به تدریج. سپس، دیالیز در تقاضا به دستیار کلیه ها به کار می شود. اما همانطور که می دانیم، دیالیز خواهد شد برخی از عوارض جانبی را در حالی که تسکین آن نشانه های نارسایی کلیه، بنابراین بیمار می خواهند به خلاص شدن از شر پیش از آن.
چرا عملکرد کلیه پایین می رود؟
با توجه به سلول های کلیه در حالت هیپوکسیک ایسکمیک هستند و می توانند توابع مربوطه خود را، که منجر به بسیاری از مواد مضر ذخیره سازی در خون بیمار انجام نمی. با بسیاری از مواد سمی در خون بیمار، نه تنها خود، بلکه کلیه ارگان های دیگر خود خواهد شد به تدریج آسیب دیده است.
آیا دیالیز یک درمان زندگی طولانی برای بیمار نارسایی کلیه؟
به رک و پوست کنده، بسیاری از بیمار می تواند از آن را با کمک درمان مناسب خلاص شوید. به خصوص، برای بیماران مبتلا به ادرار در حد طبیعی و بدون علائم واضح و جدی در بدن شما.
به طور کلی، دیگر بیماران به دیالیز، پایین تر عملکرد کلیه خود خواهد بود. بنابراین به عنوان یک بیمار نارسایی کلیه اگر شما در حال انجام دیالیز در حال حاضر، شما بهتر است سعی کنید بهترین خود خلاص شدن از آن به موقع.
چه درمان می تواند کمک بیمار نارسایی کلیه از دیالیز خلاص شوید؟
همانطور که برای درمان، توصیه میکنم میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به شما. این نوع از نوآوری طب سنتی گیاه چینی است. با کمک این درمان، بیماران که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند می تواند یک شانس برای یک زندگی بهتر بدون دیالیز است. برای بیمارانی که دیالیز گرفته اند که آنها هنوز هم می توانید فرصتی برای خلاص شدن از آن به عنوان عملکرد کلیه خود را بهبود است.
اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد میکرو چینی Osmotherapy پزشکی یا می خواهید به خلاص شدن از شر دیالیز، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: Kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: